Duktiga jag.

Oj vad jag har legat i. Har hunnit med massor medans lillan har sovit. Har dammat, lagt saker på sin plats, sorterat papper, rensat ur min plånbok, bytt lakan i lillans vagga, plockat ner den satans belysningen på balkongen, steriliserat lillans flaskor och nappar, adressändrat åt R, gömt undan lite sladdar och lite andra småsaker. Vad skönt det känns när man verkligen har fått saker gjort. Nu är det bara dammsugningen och en snabb svabbning kvar. Vill dock inte dammsuga nu när lillan sover då det känns som om hon håller på att vakna, man hör hur hon riktigt sträker på sig. I vanliga fall brukar det inte vara några alls problem att dammsuga precis bredvid henne när hon sover utan hon sover vidare utan problem men jag tar inga risker just nu för jag vill hinna fixa och dona lite till innan hon vaknar :)


Det ska bli så spännande att se vad R tycker om min alla hjärtans dag present. Jag längtar tills han kommer hem. Snabbspolning tack!
Alldeles strax är det Unga Mödrar och då sitter jag bänkad. Det är så himla bra trots att de flesta i programmet verkar helt puckade.

/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback