Löööööööördag.

Denna dagen gick himlans fort. Mötte Cattis vid bussen strax efter två, vi traskade hemåt och gav lillan mat och sedan satte vi igång med hårfärgandet. Vi kan väl konstatera att det är någonting konstigt med mitt hår för det vill lixom inte bli färgat längre sedan jag blev gravid. Det blev kanske lite lite ljusare men inte alls så att någon kommer märka att jag gjort något med håret direkt. Gaah, jag vill ju vara blond och fin. Nästa helg kommer antagligen min farmor och farfar upp och hälsar på och då ska dom ta med riktigt blekmedel från min faster som är frisör. Så då håller vi verkligen tummarna på att den färgen biter på mitt hår.
Håret blidde ju inte riktigt som vi ville men det var en mycket trevlig dag ändå ska ni se. Sådana dagar borde man ha oftare. Inte alls roligt att bara umgås med sig själv hela tiden, haha.
Cattis begav sig hemåt vid sjutiden så då promenerade vi till bussen för att lämna henne och sedan hem igen. Lillan fick mat och utan någon som helst förvarning när hon hade ätit klart så spydde hon rakt på mig. Alltså det kom flygande mot mig rakt ut ifrån hennes mun, två gånger på raken efter varandra. Inte alls så himla trevligt måste jag säga. Typiskt bara för att jag och Cattis hade diskuterat att det mest rinner när hon spyr, tji fick jag!


Ge mig riktigt blont hår.

Bakade kladdkaka för en liten stund sedan som R och jag ska fira lite alla hjärtans dag med tänkte jag eftersom det inte blev någon mysmiddag för oss. Tyvärr så har inte alla hjärtans dag presenten som jag beställde lyckats komma fram ännu, hade jättegärna velat ha den tills idag men  men hoppas den kommer så snart som möjligt. Hade ingen lust att gå och köpa någonting för köpandets skull till alla hjärtans dag bara, ville verkligen ha det jag beställt. Ska visa sedan när det har kommit och R har fått det.

Imorgon har jag inte en aning om vad jag ska hitta på. En promenad kanske om vädret tillåter? Mer planer än så har vi tyvärr inte men på måndag är R ledig så det ser vi fram emot.
Nu är det dags för kladdkaka tror jag. So long!

/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: Cattis

Ge mig kladdkaka!!!



Haha hon hörde säkert på när vi pratade om att d ba rinner ner lite spya o tänkte "nu ska ja allt visa er".. muhahahha =)



Tack för en massa trevlig dag!

gnatt :)

2009-02-15 @ 01:05:07

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback