TomatSandra.

Tvättning, solning, badning och sedan bort på middag.
Så har dagen sett ut på ett ungefär. Vi lämnade hemmet strax efter fyra och kom inte tillbaka förens vid nio. Dagarna bara springer iväg, vi som skulle sätta upp tavlor och fixa med hyllor men icke det kom vi hem alldeles för sent för. Det får bli en annan dag!
Imorgon ska jag och Evelyn till Astrid Lindgrens till sjukgymnasten och titta på henne fot. Den har blivit mycket bättre men vi får se vad dom säger imorgon helt enkelt!

Inatt somnade lillan vid 21 och sov enda tills 02.30. Vilken lyx! Vi hoppas att hon sover lika bra inatt med!

För övrigt så är jag röd som en tomat i ansiktet efter solningen idag.. Har aldrig varit med om maken, det måste vara sjukt bra solarium där alltså! Jisses.. Vi håller tummarna för att jag bröjar se lite brun ut snart också.

Jag tror förresten att det är dags att gå och sova nu. R sitter och tittar på Baywatch och uttrycker ibland sitt missnöje över att jag sitter vid datorn men jag fastnade.
Nu får det vara slut på det roliga!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback