Slappardag.

Äntligen har jag fått lite gjort. Gick upp lagom till Våra Bästa År när lillan ville ha mat och täntke att jag skulle sätta igång och plocka lite här hemma när hon var mätt och jag hade tittat klart men icke. Hon ville vara som ett plåster och ligga på mitt bröst hela tiden. Om jag ens försökte lägga ner henne i soffan och bädda in henne i filten blev hon arg minsan och började skrika. Det tog två timmar ungefär innan hon kände sig redo att ligga själv på soffan. Då passade jag på att hoppa in i duschen och sedan städade jag lite här. Nu ska jag sätta igång och fylla i lite papper som måste fyllas i, som att lillan ska få ett namn kanske och inte heta Flicka 02223 Karlsson som hon heter just nu. Haha.

Igår var jag ju hemma hos mamma och pappa hela dagen. Köpte en Bärsele av en tjej som bor i närheten av oss, mycket bra att komma undan billigt.
Lillan kissade och pruttade på mamma igår när hon skulle byta blöja på henne, haha vilket sätt alltså :) 

Imorgon ska jag och lillan till BVC och väga. Då hoppas vi på att hon har gått upp bra igen! När vi kommer hem sen så ska jag ta mig i kragen och baka Cattis goda bullar. Ska komma ihåg att köpa med mig jäst denna gång påväg hem från BVC.

Resten av dagen blir det bara till att ta det lugnt och titta på tv och fixa lite. Har ingen lust att gå utanför dörren idag i snövädret. Usch och fy.. Det får helt enkelt bli imorgon för då är vi så illa tvungna att bege oss ut.

/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback