Livet på en pinne.

Kom hem efter en lagom lång promenad med Tobbe ganska nyligen. Vi spatserade omkring i Märsta och sedan tittade han hur vi bor bara. Har gett lillan mat och mig själv mat sedan dess. Nu ligger lillan och halvsover i babyskyddet och jag hoppas hon gör det ett tag till så jag hinner fixa här hemma, jag skulle behöva städa. Fy vad tråkigt!

Idag har förresten Rs alla hjärtans dag present kommit så ikväll när han kommer ifrån jobbet så ska han få den, det ska bli spännande. Hoppas han tycker om det!

Imorgon ska vi åka och bekräfta Rs faderskap innan han ska åka och jobba. Vet inte riktigt hur det ska gå till sen med bil och grejer. Vi har ju bara en bil men vi båda behöver komma hem vid olika tidpunkter. Jobbigt värre!

För övrigt så fick jag världens skavsår när jag var ute på promenixen idag, smarta jag satte på mig ett par skor som jag inte haft på mig på väldigt länge. KLANT!

Mot städning..

/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback