Kaskadspyans dag.

Vilken trevlig morgon. Vaknade vid halv elva för att mata lillan. Hon åt och åt och det fanns ingen hejd på henne, hon åt nästan dubbelt så mycket mot vad hon brukar. Visst det är väl bra att hon äter men kruxet är att strax efter att R hade gått utanför dörren och lillan fortfarande åt så kom världens kaskadspya. Det sprutade rakt ut över hela henne, babysittern, golvet och mina byxor. All mat måste ha kommit upp igen för det var så himla mycket, jag har aldrig sett på maken. Tyckte så synd om henne när hon satt där indränkt i sina egna spyor. Har läst att det inte är normalt för bebisar att spy sådär mycket utan att det är något som är fel. Jag ska vänta tills nästa matning och se om det händer igen. Undra vad det kan bero på att allting kommer upp igen?
Efter att hon hade spytt upp allt skrek hon och verkade hungrig igen såklart så jag gav henne lite till i långsam takt, då blev hon trött och somnade. Hoppas verkligen inte att det blir så nästa gång för då måste jag nog ringa BVC tror jag.

Nu ska jag iallafall passa på att äta frukost och duscha.. Vi får se hur långt jag hinner!

/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback