IQ FISKMÅS.

Jag och R satt och pratade om en rosa tröja som han köpt inför alla hjärtans dag eftersom dom måste ha på sig antingen rött eller rosa den dagen. Han kommer aldrig mer att vilja använda den igen och funderade på om man inte kunde få den att byta färg. Jag föreslog då att han kaske kunde försöka färga den svart varpå han undrade hur man går tillväga då. Jag svarade att det bara är att köpa färg.
- Va?! Ska man måla den?

Jag förklarade då, utan att tänka på vad han faktiskt sagt, att man får köpa textilfärg som man färgar i maskinen med för att sedan brista ut i gapskratt när jag insåg hur han trodde att man skulle färga den! Ser bilden med R och en pensel med svart färg på sittandes på golvet och försöka måla om sin rosa T-shirt. Hahahah..

Iochmed det säger jag nog godnatt för nu har lillan fått ny blöja, ätit mat och fått på sig sin Hello Kitty pyjamas för första gången. Så nu är det dags att krypa till kojs innan det är dags att gå upp igen!


/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: Robin

Det där är Bert i ett bananskal!

2009-02-13 @ 07:39:18

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback