Hos mamma och pappa.

Vi var och bekräftade Rs faderskap idag innan han skulle jobba som jag nämnt tidigare. Helt skum grej egentligen. De ställde frågor om R var säker på att det var hans som var pappan så att han inte hade några tvivel om det. När han skulle skriva på pappret så var det två personer som var tvungna att komma in i rummet och bevittna hans underskrift och även dom skriva under att det var pappans underskrift som skrivits på pappret. Haha.. Vilken grej! Dessutom så skrev vi under papper på gemensam vårdnad eftersom jag enbart stått som vårdnadshavare fram tills idag.
R fick skjutsa hem oss till mamma och pappa eftersom han behöver ha bilen för att ta sig hem från jobbet när han slutar vid 22. Så jag och lillan har varit och hälsat på min mormor och morfar som bor rakt över gatan för att fördriva lite tid. Sedan har vi tittat på tv och ätit mat och nu sover lillan så jag passar på att kika runt lite på datan när jag nu har chansen!
Sen får vi se när någon här känner för att skjutsa hem mig.

Jag tror för övrigt att R tyckte om min alla hjärtans dag present MEN det är inte så lätt att veta med honom alla gånger. Haha..
Just nu sitter jag och spanar in HMs home kollektion. Det fanns ju en del godbitar i det sortimentet må jag säga, undra hur kvaliten på sakerna är bara? Kanske får testa och se om det är något att ha.


/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: bella

Haha är verkligen inte lätt alla gånger mer brorsan, men förhoppningsvis tycker han om den. Gömmer han den kan du ju då lista ut vad han tycker om den:P

2009-02-20 @ 14:30:46

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback