Piss!

Jag mår piss helt enkelt. Igår hade jag ont i halsen men inte alls så farligt. MEN imorse när jag vaknade kunde jag inte prata pga av värken i min hals. Plusa sedan på lite huvudvärk, snuva och den hängiga kroppen på det så har ni mig just nu.
Idag var det meningen att jag skulle åka med Cattis till Sollentuna centrum och kika runt lite inför julen men jag blev helt enkelt tvungen att ställa in det då jag absolut inte hade orkat med det. Det enda vettiga jag har orkat med idag är att vi varit och handlat den sista färgen till lägenheten och det var vi då rakt tvungna till.
Jag har alltså legat i soffan hemma hos mamma och pappa under hela dagen, skönt att ha någon som kan busa lite med lillan mer än bara mig när R nu jobbade till 22.

Påvägen hem idag sprang jag upp snabbt och kikade i lägenheten då de gjort klart vardagsrummet idag, fyfan vad snyggt! Det blir nog riktigt bra när allting är på plats sedan! YES!

Nu ska jag käka lite B&J (finns det något godare än iskall glass när man har ont i halsen?) och sedan krypa till kojs och hoppas på lite sovmorgon imorgon då R är ledig. Men sen är det full fart bestående av flyttpackning MAX och tvättning. Jag ser inte fram emot morgondagen om vi säger så MEN skönt när allt är klart.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Cattis

Inge kul att va sjuk stackare men superbra att vardagsrummet erat va nice så att dagen fick lite plus iaf! :D



btw, ditt sms kom ja på nu att ja inte svarade på. D blir perfa, its a sundaydate!! Myspys :D



Stor stor kram

2009-12-02 @ 23:46:30
Postat av: Kim

Haha, är det bra eller dåligt? :S


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback