NallePuh.

Hallå där.

Nyårsafton närmar sig med stormsteg, skönt att jag har min outfit färdig eller när jag tänker efter så har jag inte ens provat ordentligt. Det måste jag nog ta och göra när R kommer hem ikväll. Då ska jag passa på att nyårsstäda också så att det blir lite fint här hemma, måste passa på att gå ned med lite strunt i källaren också.
Jag kör hela racet inför nyår idag så slipper jag dras med det kvällen innan.

Evelyn ligger och sover i sin säng sedan 20 minuter tillbaka. Det är så förbannat skönt att bara kunna lägga in henne i sovrummet och så slocknar hon. Jämfört med förut när man var tvungen att sitta med henne och hon aldrig kunde koncentrera sig på att sova.

Jag sitter och väntar på att Sanna, Vanessa och kanske Ella ska komma hit och fika. Jag tycker det ska bli spännande att träffa lilla Vanessa igen men denna gången hoppas jag på en liten vaken tjej då hon har sovit varenda gång jag träffat henne ungefär förutom någon minut kanske. En vaken tjej, tack :)

Vi har varit på centrum för att handla hem lite fika, tog en snabb vända in och tittade i affärer också. Inte för att jag skulle handla något utan bara för att det är kul att spana. Vi stannade till vid lekhörnan också så att Evelyn fick leka lite. Hon gick omkring där med staplande steg bland alla andra barnen men mot slutet så var det ett annat barn som puttade ner henne när hon gick omkring så då tröttnade hon och vi gick hemåt igen och åt lunch.

Evelyn lekte själv i sitt rum idag i säkert 30 minuter medans jag värmde mat och åt upp min mat och plockade lite. Jag smög in för att titta till henne ibland och en gång satt hon och kramade Nalle Puh, sötunge!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback