Lusekoftan.

Nu är julklapparna inslagna och klara och ligger inne i ett skåp i väntan på julafton. Dags för mig och R att krypa till kojs skulle jag tro. Lite trött är jag allt.
Förresten så passade vi på att äta sen lunch på Kista idag. Jag och R åt tikka masala (en given favorit) och Evelyn åt gräddstuvade grönsaker med köttbullar och hon åt en hel stor burk om man bortser från två små köttbullar som låg kvar i burken. Hur duktig som helst och inte ett knyst när hon åt heller. Vilken skillnad från förut som sagt, det känns förbannat skönt!

    
Idag väntade ett julkort från gammelfarfar när vi kom hem. Det spelade julmusik och var populärt hos lilla damen. Ni ser ju hur glad hon ser ut?

         
Bus med pappa i soffan. Att byta kanal när pappa tittar på tv är en favorit.

Godnatt ni där ute.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Kim

Haha nej vå får se om de hinner fram. Men man kan ju posta när so helst! Jag gillar inte att posta med julposten för den tar faktiskt längre tid av någon anledning. Haha.


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback