Kalaskväll.

Jag ville bara kika in en liten snabbis innan jag går och lägger mig. Kvällen har varit helt otroligt trevlig med tacos och nyårsplanering. Jag tror nyår kommer bli hur trevligt som helst, kick ass helt enkelt.
Sanna lämnade oss lite tidigare under kvällen för karln hennes kom och hämtade hem henne och lilltjejen. Jgg, Kim och Cattis var kvar och vi testade att spela lite spel. Ett spel som Kim fick i försenad födelsedagspresent, "Tjejmiddag". Det verkar vara ett roligt spel som nog utan tvekan kan locka till många skratt, vilket det redan gjorde under kvällen. Vid elva tiden fick vi faktiskt avsluta kvällen då det är jobbdag för vissa imorgon och köra iväg kringlorna till stationen.

Imorgon ska vi åka och handla lite julklappar då R är ledig. Wish us luck! Jag slänger in lite bilder imorgon med.

Godnatt på er...

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Cattis

Hade oxå väldans trevligt, spelet satte igång en hel del tankar..:P :D och få leka lite me lilla E är guld värt

Och ni har fått d så fint hemma!

Puss o kram!

2009-12-21 @ 15:02:28

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback