Julstjärna tack!

Det känns som att det blir många snabbisar nu i bloggen.
Idag har vi varit och städat lite smått i gamla lägenheten då en besiktningsman var där och kikade, inga anmärkningar what so ever. Thank god!

Igår hade vi hjälp av mina föräldrars kompis "den hårlöse mannen" ;) som är elektriker, så nu har vi lampor hemma i alla rummen så att vi ser vad sjutton vi håller på med. Tur det! Fick även upp gardinfästena på väggarna, tvn i köket och hatthyllan. Hallelulja!

Just nu är jag en liten snabbis hemma hos mamma och pappa men snart sticker jag ner till centrum för att köpa lite skit jag behöver och när jag kommer hem ska jag hänga upp gardinerna som fattas. Jag skulle behöva hitta en röd julstjärna till köksfönstret så jag håller alla mina tummar & tår på att det ska finnas nere i centrum! Håll tummarna ni med tack!

Min blogg borde numer kallas den bildlösa bloggen men jag tänkte försöka få lite ändring på det mycket snart, ha lite tålamod bara.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Farfar

Tycker att det går fort framåt med den nyabostaden och lycka till.Ni kommer väl att märka att Rom byggdes inte på en dag.

Lycka till önskar jag från Ekersgatan

2009-12-09 @ 21:49:43

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback