Julafton i bilder.

Jag lyckades inte få fram en endaste liten bild från julaftonsmorgonen hemma hos Rs familj då mitt kamerabatteri var urladdat och dessvärre har jag inte en aning om vart laddaren har tagit vägen nu efter flytten. Riktigt irriterande! Änsålänge använder jag mig av min pappas kamera, jag dör verkligen utan kamera.

[Bilderna är klickbara precis som alltid]


         
Julgranen med alla klappar. Lillebror kramas med musse och Evelyn undrar vad som står på. Tomtarna jobbar förfullt.

         
Det fanns ett långt och platt paket som Evelyn satt på hela tiden ungefär. Det var inte ens hennes paket.

         
Där var det där paketet igen. Evelyn älskade ris a la malta. Man får inte röra mormors blommor men ku är det.

    
Evelyn gick omkring med en sittpall tills hon mot slutet av kvällen sket i sittpallen och gick själv.

    
Mina två favoriter. Försöker klättra över skostället och vidare upp i trappen.

Första julen som en liten familj på tre. Vi hade en riktigt mysig julafton med massor av fina och väldigt välbehövliga klappar. Tack tack tack!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback