Flyttat.

PUH PUH PUH!

Nu sitter vi i soffan och tittar på tv och pustar ut efter dagens stohej. Jag känner mig måttligt slut i kroppen och kan tala om att det ska bli fasligt skönt att sova snart. Vi har kommit en bra bit på vägen i våran flytt men vi är långt ifrån färdiga men allting finns iallafall i våran nya lägenhet så det är bara till att plocka när vi får tid de kommande dagarna, bittert att R jobbar 12-22 tisdag-torsdag. SUCK!
Vi har begränsat stöket till Evelyns rum och förvarar de ouppackade kartongerna och så därinne så sover hon inne hos oss tills vi är färdiga med allt.

Inget vettigt har jag att komma med förtillfället förutom möjligtvvis, flytta inte för i helvete! Haha..
Nu ska jag njuta i soffan av att inte göra någonting innan jag går och lägger mig!

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: cattis

Härligt att va på plats iaf! hur kändes d att sova där första natten då? Va tyckte lilla E?



Pusspuss

2009-12-08 @ 09:57:56

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback