En stor dag.

Jag var bara tvungen att kika in och visa er ett litet videoklipp som jag filmat idag. Det är lite halvtaskig kvalité på filmen MEN det är inte det som är det viktiga ändå. Det viktiga som utspelar sig på filmen är vad Evelyn gör för idag är dagen då jag stolt kan säga att Evelyn lärt sig gå, på självaste julafton också. Tidigare har hon bara tagit några få steg men det kan man inte säga längre, hon GÅR för sjutton! Ni får se själva på filmen, som för övrigt blev lite längre än jag tänkt så ni kan väl bortse från fula skratt och skönsång och koncentrera er enbart på gången ;) Det vara inte bara en lyckoträff att hon går så långt och stadigt på filmen utan det fortsatte hon med flera gånger.
För övrigt så har jag en karl här hemma som inte alls tycker att hon har lärt sig gå idag. Vad tycker ni? När kan man säga att de små liven lärt sig gå? Jag tar denna dag som det iallafall oavsett vad negativa R säger ;) 11 månader och 5 dagar gammal.



STORA DUKTIGA TJEJEN!
Vilken grej att lära sig gå på julafton.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Cattis

vilken fin liten tjej ni har <3 hon e så go!

Nu blire riktiga dojs som gäller! =)

Puss!

2009-12-25 @ 00:44:39
Postat av: sanna

ååhh va duktig hon är!! och jooo visst går hon!!! =) puss på er

Postat av: Gammelfarfar

Jättekul och just på Julafton,lätt att komma ihåg.Går snart till bussen för färd till Sthlm-Väsby och får se Evelyns språngmarch i verkligheten.

God fortsättning,vi ses snart

2009-12-25 @ 12:34:42

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback