Dumma lax.

Nu är det bekräftat. Det får vara nog med lax till Evelyn.
Idag har hon ätit laxbullar i ostsås med pasta till middag och när jag la in henne i sängen strax före nio hann det inte gå mer än en minut inne hon satt i sina egna spyor. IGEN!
Det var ju bara så sent som för några dagar sedan som kvällen såg likadan ut.
Då hade hon också fått lax att äta under dagen men då någon barnmatsburk med lax.

Det måste ju nästan vara så att hon är känslig för lax eller något? Kan man vara det?
För annars spyr hon aldrig såhär och just det att hon ätit lax båda gångerna känns som mer än ett dåligt sammanträffande faktiskt.

Nu håller jag tummarna för att det inte kommer mer spyor. Jag ska lägga mig i soffan och titta på Välkommen till familjen med SJP.

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Cattis

Ta en paus från laxen o försök igen om en månad eller 2 då.. så fåru se om d hänger kvar.

Hoppas ni hare bra i allt julstök! Själv har ja bakat limpa, grahamsbröd, hallongrottor och pepparkakor idag.. ja e helt slut! Jag föreslog pulkaåkning i sankos blogg du kan ju kolla d.. d vore asmys! kanske när rass e här.. =) så kan vi få me nåra stycken! Lilla hjärtat kanske kan leka lite hos mormor o morfar ;)



Stor kram o puss!



2009-12-22 @ 21:42:14
Postat av: bella

Är det bara laxen? äter hon annan typ av fisk? annars kan det vara så att hon är känslig för fisk och skaldjur.

2009-12-23 @ 17:07:24

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback