Dark hair.

Jag hör hur det tutar och låter från busans rum. Hon leker för fullt där inne med sina leksaker. Nyss var hon och tittade så att jag inte hade försvunnit men fortsatte sen leken.
Vi väntar på att pappa R ska komma hem från jobbet.

Idag har vi varit en snabb sväng på centrum för att handla hem hårfärg. Min mamma kom förbi och slängde i den i mitt hår och nu är jag ännu lite mörkare i håret. Egentligen var det meningen att bara utväxten skulle fixas med men jag bestämde mig för att smeta i det i hela håret så nu är det mörkare och lite mer jämn färg. Det kändes som att färgen hade tappat lite men det är inte så konstigt kanske, det var ju ett bra tag sedan jag bestämde mig för att go brunett.

När Evelyn somnat för natten är planen att ta ett långt bad med min bok. Ljuva livet!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback