Dagen före dagen.

Godmorgon dagen före dagen. Imorgon är det julafton. Det är alldeles sanslöst vad tiden går fort.

Evelyn vaknade vid nio imorse vilket resulterade i att jag nyss hade en trött tjej här hemma men som nu har somnat för sin nap mycket tidigare än vanligt. Den där timmen som försvann från sömnen imorse gjorde sitt på tröttheten verkar det som.

Jag har passat på att plocka undan här hemma så att vi ska få lite julfint. Ett varv med dammsugarn när R kommer hem från jobbet ikväll så är det klart sen.

När gosen vaknar är det lunchtime och en sväng på centrum som väntar. R har en julklapp kvar och eftersom han jobbar så är det jag som får ombesörja den uppgiften. Det ska bli spännande att se om jag hittar något bra, såhär ute i sista stunden och allt.

Jag hade tänkt att vi skulle åka hem till mina föräldrar någongång under dagen men dom skulle på äventyr så vi får se hur det blir med den saken.


/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback