Bitter.

Jag har haft en riktig liten gnällfis här hemma ikväll. Mitt tålamod låg en bra bit under lägsta nivå när R kom innanför dörren strax före nio. Vid läggdags spydde Evelyn ner hela sin säng och alldeles nyss kom det skrik från sovrummet som R fick ta hand om, jag antar att det var nappen som ställde till det denna gång.
Min lust inför att imorgon fira in det nya året med middag hemma hos oss har sjunkit till nollpunkten och jag skulle mer än gärna gå och lägga mig nu och inte vakna förns på fredag morgon. Jag hoppas jag känner annorlunda imorgon!

Just nu står vårat köksbord i vardagsrummet men hur jag än vrider och vänder på det så blir det inte bra och det känns trångt. Hmm.. Jag vet inte riktigt hur jag ska få till det här. Som grädde på moset visade det sig att duken jag lånade av min mamma idag är för liten för bordet. Kalasbra!!!

Det här som skulle bli en bra dag, Cattis blev fin i håret under kvällen iaf men resten kunde vi ha snabbspolat enligt min mening. Blääääääääääääää!

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: bella

Klart att suget för nyårsfirandet kommer komma tillbaka, med trevligt sällskap tror jag inte att det gör så mycket att det är lite trångt. Gott nytt år på er!

2009-12-31 @ 09:55:41
Postat av: Farfar

Ja,allt blir inte som man tänker men Ni får säkert en mycket trevlig Nyårs-afton och önskar er tre och övriga gäster ett Gott Slut och ett Gott Nytt År.

2009-12-31 @ 14:02:04

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback