Bebisutveckling.

God morgon?

R har nyss kommit hem från träningen och jag väntar på att han ska äta mat så att vi kan komma igång med flyttpackningen snart.
Jag fick sovmorgon till strax efter tio imorse, skönt det men jag kände mig allt annat än levande när jag vaknade imorse men efter en kopp the med honung kändes det åtminstonde lite bättre.

Våran lilla tjej börjar bli så stor nu känns det som. Varenda gång hon själv tar sig ner från soffan/sängen blir jag lika imponerad varje gång även fast jag sett henne göra det hundra gånger. Evelyn är hur stadig som helst när hon står själv också. Änsålänge har jag sett henne stå själv i en minut ungefär men hon har sedan tagit tag i någon möbel men inte av den anledningen att hon höll på att ramla. 
Igår tog hon tydligen tre steg utan stöd med sin mormor också. Till något dumt som hennes mormor lärde henne igår. Hemma hos dom har vi ställt ett skostället framför trappan som en provisorisk lösning på att slippa ha en tjej som klättrar upp för trappan varje minut. Igår visade hennes mormor henne hur man klättrar över skostället och sedan upp i trappan, tror ni inte ungen lärde sig det då? Jovisst så lite senare på kvällen tar hon mod till sig och klättrar över skostället utan problem och vidare upp i trappen. Livsfarligt ju, dumma mormor!

Flyttpackningsdags!

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback