270 gram!

Jag tänkte bara titta in en snabbis och tala om att vi idag varit en sväng på BVC för läkarbesök.
Evelyn hade baar gått upp 270 gram sedan senaste kollen för mer än två månader sedan. Sköterskan verkade inte så värst oroad men när jag sedan kom in till läkaren så sa hon att vi måste kolla upp det med en ny vägning inom kort. Vi ska ju byta BVC nu eftersom bi flyttar till Väsby så jag tror bestämt jag måste ringa och undersöka det hela.  Växt hade hon ivarjefall gjort, 72 cm lång är hon nu. 4 centimeter längre än för 2 månader sedan. Hennes viktkurva hade stannat av medans hennes växtkurva hade skjutit i höjden tydligen.

Thats it for now!

/ Sandr0o


Kommentarer
Postat av: Tessi

När min dotter Vendela var i den åldern började hennes viktkurva också stanna av , dom rör sig mer som gör att dom inte går upp lika mycket =) Läkarn som jag träffade tyckte också att jag skulle kolla upp vikten en extra gång med vägning men min bvc sköterska sa att kurvan såg jätte fin ut och sa också att den stannar oftast av när dom blir lite äldre.

Postat av: michelle - mamma till mio!

mios också. han vägde knappt 300 gram mer idag än för 1 och en halv månad sen när vi var på BVC idag =/ det är nog så i den åldern!

2009-12-02 @ 18:32:09

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback