Vilken dag.

Jag tog mig en välbehövlig sovmorgon imorse. Jag hade haft en massa otäcka mardrömmar hela natten som stört min sömn så jag fick gå och lägga mig igen när lillan hade vaknat eftersom R var hemma. Jag fick sova ändå tills klockan halv elva, det var helt underbart. Då sprang R iväg och tränade och när han kom tillbaka igen så åkte vi och storhandlade. Nu har vi en massa gott här hemma, jag som klagat i flera dagar över att vi inte har någon god frukost hemma. Imorgon ska jag njuta vid frukostbordet minsan.
När vi skulle checka ut självscanningen på Ica så hamnade vi såklart på en kontroll. Kul att plocka ur fyra proppfulla påsar för att sedan stoppa tillbaka dem igen, NEJ NEJ NEJ! Jaja det gick bra det också. Vi köpte korv som vi mumsade i oss när vi var klara. Jag sprag in på HM för att titta om den fina jackan som jag skrev om häromdagen fanns där. Det gjorde den så nu hänger den i garderoben i väntan på kallare väder. Finfint!

När vi kom hem satte vi igång med stortstädning av våran smutsiga lägenhet. Usch vad rörigt vi hade det men nu kan vi återigen leva normalt i en städad lägenhet. Skönt. Jag har såklart hunnit med att laga lite middag till oss också, Jag testade ett recept som jag hittade igår, grekisk panna med potatis, morötter, röd lök, paprika, tomat, marinerad kyckling, oliver och fetaost.
Det blev himla smaskigt och en massa massa mat. Matlåda till både mig och R imorgon.



Nu på kvällskvisten har jag gjort en efterrätt som jag ska ha med mig hem till Kimmi imorgon. Det var ett f*rbannat jobb med den kan jag lova, in och ut ur ugnen hundra gånger. Men nu har jag precis tagit ut den ur ugnen för sista gången och det är bara en sista sak som återstår sedan får den vila i kylen över natten.

Just nu värker mitt huvud så mycket att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen, gräva ner mig själv kanske. Det låter svalt och skönt iallafall. Dagen har vaerkligen varit fullspäckad så om en kort stund kastar jag in handduken för dagen och slänger mig i min sköna säng.

/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: Anonym

cakebake :) nördig ja e..skrattade åt mig själv när ja skrev d. lät kul på nå sätt.

2009-08-28 @ 13:55:15
Postat av: Anonym

aa d där va oxå ja. jag e förövrigt värdelös gällande att skriva namn. skit! /CATTIS

2009-08-28 @ 13:56:05

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback