Bortbjudna på middag.

Vi har precis klivit innanför dörren, nästan iallafall. Igår ringde nämligen min mormor och bjöd in oss på middag idag så där har vi varit och ätit god mat, räksmörgås, grillat och sist hallon & persika med grädde. Lilla pluttungen var hur snäll som helst och satt mellan mig och R i soffan och åt kex och tittade medans vi åt.


Evelyn slocknade rakt upp och ner där hon satt när vi hade ätit.

         
Lillans plats i soffan mellan mamma och pappa. Min mamma tittade förbi. Dagens liten i finkläder.


Hos mams och paps efter middagen hos mormor & morfar.

När vi hade ätit klart så gick vi över till mams och paps (som bor rakt över) en liten stund och gjorde egentligen ingenting.
Men som sagt så är vi hemma nu. Lillan ligger i soffan och försöker hålla kvar nappen i munnen och när hon väl tagit ur den ur munnen med handen så ska hon försöka stoppa tillbaka den igen, åt alla möjliga håll.
Imorgon är planen att åka till Sigtuna under dagen om det är fint väder och promenera omkring och titta lite. På kvällen ska jag hem till Kimmi på middag med en massa andra peps, trevligt värre.

/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback