Semestern är slut.

Jag har storstädat här hemma idag. Torkat, putsat, dammsugit, moppat och jaa allt man kan tänka sig. Jag glömde dock att torka ur ugnen men det ska jag nog se till att hinna med imorgonbitti.
Evelyn sitter hos sin pappa och håller på att somna verkar det som. När hon stänger sitt blåa och bruna så blir det dags för kräftfest hos oss. Det ska bli smarrigt!

Imorgon börjar R som bekant att jobba igen efter 4 veckors härlig semester. Ångest någon? Vad ska jag och Evelyn göra med våra dagar hela vintern? Tur att
Sanna bara ska jobba till sista augusti och sedan gå på havandeskapspenning tills lilla bebban kommer i november. Hon kommer garanterat att bli terroriserad ska ni se, haha.
Jag och lillan liftar med R till mams och paps när han åker till jobbet. Det blir till att spendera dagen där och sedan kommer Sanna och hämtar oss för att åka hem till Kimmi och  frossa i pizza och titta på film. Vi ska typ "tacka av" hennes lägenhet då hon flyttar den sista augusti.
R kommer nog och hämtar lillan sen när han slutar vid åtta någongång så hon slipper vara borta när det är sovtajm.

För övrigt så har jag och R gått och tänkt på den där lägenheten som vi kikade på igår. Vi vill bo där, så enkelt är det!


Jag avslutar med en bild från Kimmis lillasyster Emelies studentskiva förra året. Vi hade under kvällen varit på ASS-träff på HK i Skärholmen och där passade sig inte min lilla prinsessuniform (det var P-skiva) så jag fick helt enkelt byta om på toaletten. R kom och mötte upp oss andra efter sitt sena jobbpass.

/ Sandr0o



Kommentarer
Postat av: sanna

åh va gullig bild på er!! haha lilla sessan ;)


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback