Bilderna är tillbaka.

Det har varit väldigt dåligt med bilder i bloggen ett tag. Det finns ingen anledning till varför, jag tror mest att det är så att jag "glömt" att jag har en kamera ungefär. Men nu ska det bli ändring på det minsan för jag älskar ju att ta kort. Här bjuds det på bilder från dagen och senare ikväll kommer det upp en eller flera videosnuttar från dagen också.

    
Lek i sängen medans mamma och pappa fixar hemma.

    
Att stå är allra bäst. Busa lite bakom sänghimmlen.


         
Vi gick ut på promenad och när vi gick förbi Willys så hade de slagit upp en handbollsplan mitt på parkeringen där domaren stod och pratade i mikrofon, hmmm. Evelyn mumsade på mitt glasspapper medans jag läste MAMA mellan varven.

    
Något skeptisk till gungningen. Evelyns farhågor (heter det ens så?) besannades, det var jätteläskigt att gunga.

    
Bus i sängen efter pyjamasbyte.

          
Evelyn fullkomligt älskar att resa sig upp när man sätter henne i sängen, eller var som helst för den delen men det går lättast i sängen. 3 sekunder efter att man satt ner henne så står hon upp.

         
Gladungen tog en liten paus för att bita på kanten och för att slicka på sig själv. Det är jobbigt att klättra.

    
/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback