DEPPDEPPDEPP!

Jag har egentligen ingenting speciellt att skriva så jag fattar inte varför jag skriver egentligen? Lite bloggabstinens kanske!

Idag åkte jag hem till mamma och pappa ett tag när R åkte till jobbet. När pappa kom hem från jobbet så åkte vi fyra på visning, samma lägenhet som sist. Lika bra att titta ordentligt för att avgöra om det är intressant eller inte och mamma och pappa har kanske lite mer koll än mig och R.
Efter visningen skjutsade dom hem mig och jag har sysselsatt mig med ingenting, riktigt skönt faktiskt.
Dock har kvällen varit deppig och värre blev det när R kom hem. Vi har redan tappat hoppet om att kunna flytta och det är riktigt bittert när vi så gärna vill för att vi båda har panik på våran trånga lägenhet. Jag ska i vilket fall försöka få tag i någon människa i föreningen där och höra mig för lite. Vi får väl helt enkelt se hur det går.

Nu tänker vi slänga oss i sängen och sova. Imorgon är R ledig men vi har inga planer för dagen, vi får se vad vi hittar på.

/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: Cattis

Varför tappat hoppet om d? va vare för fel på lgh? Håller tummarna för lilla familjen! Puss o gnatt

2009-08-19 @ 00:49:05

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback