Födelsedagskalas :)

Igår svängde jag förbi Kimmi och hämtade henne och Emelie. Vi skjutsade först hem Emi och efter det så lämnade vi lillan på Rs jobb när han slutade klockan sju. Sedan bar det av mot födelsedagsfirande hos Sanna.
Vi fick fördrink, smörgåstårta, snacks och tårta. Tror ni vi vart mätta kanske? JA!
Nu ska ni få höra här, jag tycker verkligen inte om smörgåstårta, jag har aldrig tyckt om det MEN den smörgåstårta som Sanna bjöd på som hennes mamma gjort, jisses. Den var god ska ni se, jävligt god dessutom. För övrigt var det den mest seriösa smörgåstårta jag någonsin sett - bageristyle på den verkligen, om inte bättre ändå. Jag är officielt imponerad!


Titta på den bara. Sallad, tomat, paprika, brieost, jordgubbar, vindruvor, apelsin, mango, äpplen. Alltså listan kan nog säkert göras längre på vad som var i den, MUMS MUMS MUMS!!

  
       
Efterrätten. Fördrinkar.

         
Födelsedagsbarnet och Ella. Jag gör någonting konstigt som vanligt.


Sitter och ser dum ut.

LIte senare på kvällen gjorde vi även iordning en liten matlåda till en viss person som inte ens hade vett nog att tala om att han inte längre kunde komma på firandet. Haha så då får man sig en liten matlåda från det vi ätit under kvällen som tack för uppvaktningen!!

 
   
Allting ifrån kvällen blandat till en salig röra. Meddelande på matlådan.


Vi lämnade den utanför dörren så att den inte skulle missas. Hahaha. Varsågod :)

Så kan det gå när man sviker i sista stunden. Jag hade en otroligt trevlig kväll med mycket snack och skratt, det tackar vi för. Folk borde fylla år oftare tycker jag faktiskt!

/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: E L E N A

Dagens fråga: Vad är din favorit glass? =)

Postat av: sanna

haha jaa de va ju verkligen en bra sammanfattning av kvällen!! =) tack själv för en trevlig kväll=) o va anjs att du gillade tårtan =D haha fuck kraaam fuck :P

2009-04-20 @ 08:01:46

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback