Kängrumamman.

Idag har det varit svårt att få någonting gjort men nu sitter jag här påklädd och iordninggjord så på något vis så har vi lyckats med något. Jag ska inte hämta Kimmi förns vid halv sju men med en liten bebis så gäller det att börja i tid annars vet man aldrig när man blir klar. Är ju en stund kvar tills vi ska bege oss, nästa projekt blir att få på lillan lite kläder innan vi åker iväg.
Jag har faktiskt tillomed lagat matlåda till R imorgon som jag själv sitter och äter lite av nu. Tror dock att det blev alldeles för starkt för hans smak så han får nog fixa mat själv iallafall, dumt.

Lillan har inte velat sova mycket idag alls. När hon väl somnat så vaknar hon och skriker efter en stund och då har hon inte velat somna om igen efter hennes sovstunder under dagen ända tills alldeles nyss när hon faktiskt somnade om igen när jag gungade lite på babysittern. Jag tror visst att det är någon som har lite svårt att koncentrera sig, lilla hjärtat. Jag fick användning för bärselen idag när hon inte ville sova eller ligga själv då jag behövde laga mat och sminka mig.

Fortfarande iklädd morgonrock med lillan på magen och försöker uträtta dagens bestyr.


Jag kan ligga och stirra in i hennes ögon hur länge som helst och nu när hon har börjat jollra ordentligt mycket så är det helmysigt att ligga och prata med varandra. Mitt och Rs lilla underverk. Det är ju helt fantastiskt!


/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback