Fredag-Lördag.

Fy skäms på mig. Det har blivit väldigt fattigt på uppdatering i bloggen under gårdagen och dagen. Men nu blir det lite review av vad som hänt och så ska det vara som vanligt igen sen.

Igår åkte jag med R hem till mams och paps när han åkte till jobbet. Var med mammas bil på verkstaden en snabbis och fixade en lampa eftersom mamma skulle besiktiga bilen. Gick förbi min mormor och morfar en stund och käkade daimglass tills det blev dags att hämta min mams på jobbet och åka och besiktiga hennes bil som sagt. Hemma igen blev det tacos (mums). Efter middagen mötte jag upp Cattis på parkeringen och vi begav oss till Sanna där det var meningen att vi skulle äta muffins och Cattis skulle bli fin i håret inför valborg. Sanna färgade hennes hår med hjälp av en gaffel, Cattis ide var att använda en diskborste, helst en använd sådan. Uuuuä =) Hennes pensel var nämligen på vift.

Lillan hade en dålig dag igår och var allt annat än glad när vi var där. Vi fick en lugn stund mot slutet av kvällen iallafall när hon bara satt och tittade. Men vi alla har våra dagar. vad gör man.
Det var riktigt skönt att komma hem igår och hoppa i sängs, jag var verkligen helt slut och inte på alltför glatt humör.
Vi fick en otroligt skön natt och morgon, det är vi väldigt glada för. Evelyn sov till åtta, åt mat och somnade sen om till klockan halv elva. Det betyder att jag fick sova till halv elva idag eftersom R matade henne innan han gick och tränade. Det, mina damer och herrar har inte hänt på mycket länge, att jag fått sova så länge så det tackar och bockar vi för.

Idag har varit en fantastiskt skön dag, det har verkligen varit sommar i luften hela dagen. Jag och lillan satt ute på balkongen en stund tillsammans då jag hade bestämt mig för att sola men hon tröttnade efter en stund. Hon somnade istället i babysittern när hon väl kom in igen. Hon sov i lite mer än tre timmar, ganska ovanligt att hon sover sånna långa stunder på dagarna men idag passade det ju perfekt eftersom jag ville passa på att sola.
Hann läsa ut min bok idag så imorgon blir det dags att börja på en ny, jag tänkte nämligen spendera så mycket tid ute som möjligt då med.
När det närmade sig middagstid idag kom min lillebror och hämtade mig. Vi skulle hem till mams och paps och grilla, mums. Första grillningen, dags för oss att skaffa en grill nu känner jag. Vi åt jordgubbar med glass till efterrätt, nu är ni bra avundsjuka va? Lillan har varit på mycket bättre humör idag än igår. Hon satt med vid matbordet och tittade och log en massa, våran lilla sötunge.


Ligger hos bestemor och bestefar.

R hämtade oss påvägen hem och nu ligger lillan och sover och R kollar på skitbarcelona. Men snart blir det väl läggdags skulle jag tippa på..

Imorgon är R ledig och vi har fullt schema. Vi ska städa, promenixa, storhandla och så ska jag ju som sagt spendera så mycket tid som möjligt på balkongen och bättra på brännan. Jag skulle vilja handla lite mer blommor till balkongen också, jaja vi får se hur långt vi kommer!

Okej.. Allvarligt talat, R hoppar omkring som en jävla idiot och skriker bara för att Barca gjorde mål. Satans mongo!
2-2 tydligen och nu försöker han prata taktik med spelarna att de måste hålla det här nu. Kom igen, kom igen, kom igen! Hahahahaha..


Lillan testade för första gångensin rosa/bruna dress som hon fått i present av sin gammelfarmor och farfar. Jag tycker den var jättejättefin på henne. Mitt lilla hjärta!
/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: E L E N A

Hejsan! Jag skulle vara väldigt tacksam om du kikade in i min blogg.

Idag kommer ämnet självförtroende tas upp och det skulle vara väldigt kul om du kom med en åsikt.

Alla tycker olika! =)


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback