Friday it is, happy friday.

Evelyn och jag är nu hemma hos min mams och paps. Jag tittar på Våra Bästa År och lillan ligger och sover i babyskyddet. När hon vaknar så ska vi förbereda med blöjbyte och mat inför en promenad i det underbara solskenet . Ska svänga förbi någon affär och handla lite saker till dagens middag. Min lillebror skulle vara hemma här ikväll så då passar jag på att laga Tacotårta till oss. Eftersom jag slipper sitta själv och äta så satsar vi på något smarrigt.

    
Lillan innan vi skulle ge oss iväg. Hennes nya mössa från igår är på såklart.

Fick precis ett samtal från min lillebror som talade om att han klarade körkortet idag. Congrats till honom, då har vi något att fira iväll.

Nu kommer något som ni sällan (läs aldrig) ser i min blogg, en dagens outfit, mest för att jag ville visa vad jag införskaffade igår på våran shoppingtur i Täby. Såg bara ut som två trasor när jag fotade dom ej påklädda så det fick bli en dagens idag.


Det saknas dock ett beigebrunt skärp i midjan annars känner jag mig lite halvtantig :)

Nu ska jag skriva en inköpslista så jag vet vad jag ska handla när vi går ut.

/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: bella

Skärp i midjan kommer göra susen, såg fint ut =)


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback