Min tatuering är klar.

Nu var det gjort och nedanför har ni resultatet, alldeles precis nygjord. Blev jättenöjd, så fint.

  

Det var ju inte som farligt, precis som jag tyckte förra gången. Jag hade bara glömt bort hur det kändes. Men det känns ungefär som att dra ett rakblad lite hullerombuller tills det blir ömt. Helt klart uthärdligt lätt smärta, tacka för det!
Det tog en sisdär en 15 minuter att göra den sen var det klart. Jag begav mig till affären för att handla hem bröd och ersättning. Nu sitter jag hemma i soffan och längtar ut. Det är ju så härligt väder ute idag, kanske blir en promenad om jag lyckas övertala R.

Imorgon och på lördag jobbar R 12-22. Vad sjutton ska jag och lillan hitta på då? Usch.. Det ser vi inte fram emot!

/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback