Duktiga lillan.

Lillan somnade som vanligt mellan 23 och 00 igår. Och vet ni hör och häpna, hon vaknade 09.20 och ville ha mat. Det betyder att vi alltså har slagit rekord, så himla skönt att få sova ordentligt. Lilla fantastiska unge som är så snäll på nätterna. Det bästa av allt är att efter maten så somnade hon om igen så nu ligger hon och sussar igen till min stora glädje för då hinner jag göra iordning mig i lugn och ro. Har precis duschat, nu blir det frukost och sminkning.

Vi spenderar dagen hos mams och paps idag när R jobbar 12--22.

Förresten, vart tog den underbara solen vägen egentligen? Tråkigt.
Kanske iofs lite bra för mig att det inte är någon sol idag för jag har nämligen så ont i mina hälsenor att jag haltar lite halvt och mulet väder innebär ingen promenad så det är väl bra egentligen.

/ Sandr0o


Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback