Balkongmöbler? CHECK!

Jag kom ju hem med ett bord till balkongen häromdagen så nu är det väl ändå dags att visa upp våran kompletta lilla möbelgrupp som står fint ute på balkongen. Det är ett glasbord som ser lite bubbligt ut. Tror bestämt att jag ska försöka hitta någon fin duk att ha på bordet så att det skyddar lite.


  

Det blev väl fint?

Samma dag som jag införskaffade bordet köpte jag också med mig en "kruka" som ser ut lite som en avkapad tunna som jag ska plantera några lite större blommor i, tror jag iallafall. Men det får bli efter löning, för nu har det fixats och donats med så mycket annat som kostat pengar så någon hejd på det hela får det faktiskt vara.

/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: Cattis

1.superfint på ballis! kan se oss me en milkshake där bif times!

2.Lyllos.. får man låna dina föräldrar när man tagit körkort lr?

3.Söööötbilder på pluttskrutt!



Mkt att komentera! :) Hörru slå mig en pling innan du kmr förbi imorgon så att ja säkert e hemma. <3

Postat av: Farmor o farfar

Tjusigt på balkongen tycker vi på Ekersgatan,vi får nog piffa upp våran också.

2009-04-16 @ 10:11:49
Postat av: nathalie

åh lika dant bord som vi har.. fast ni har lite större =) visste är de tjusigt :)

hoppas de är bra med familjen!!



kram!

2009-04-17 @ 20:36:49
URL: http://rellie.blogg.se/

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback