Balkongfix.

Jag glömde tala om vad jag sysselsatte mig med under en stund på dagen igår.
Jag planterade nämligen blommor. Jag pös iväg till Plantagen och handlade blomlådor, jord och minipenseer efter att jag kom att tänka på att det ju vore trevligt med lite blommor på balkongen.


Se så fina blommor vi har nu.



Här ser ni våra nya stolar som jag fick i påskägget av mams och paps. Nu saknas det bara ett bord. Det blev två blommor över när jag hade gjort iordning blomlådorna så dem fick sitta i en ensam kruka som ni ser.

Nästa projekt blir att köpa en stor kruka som jag ska plantera fint i och ställa i hörnet på våran balkong. Ska försöka komma på något annat roligt att göra också, några förslag? Kan man inte odla något roligt?

/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: cattis

Smultron hade jag o T d va mys! tomater,paprika..? basilika e nice att ha ute oxå, alltid gott me färsk basilika i maten.

Jättefint me stolar o blommor, du får bjuda på balkongfika nån dag tycker ja ;)


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback