Underbara lediga dag.

Okej. Idag har jag varit ledig. Vad har jag haft för mig tro? Joo det ska jag tala om för er, inte ett jävla dugg.
Kände redan igår under hela dagen att jag kommer att vakna upp med halsont, vilket jag då såklart gjorde. Det hade kittlat och hållt på hela dagen. Så nu sitter jag här med ont i halsen. FY! Därför var det ännu mer roligt att behöva stiga upp klockan halv åtta för att skjutsa R till jobbet. Sedan var det bara bums tillbaka i sängen och SÅKLART så kunde jag inte somna om ordentligt utan jag låg och vred på mig hela tiden. Bestämde mig tillslut för att gå upp och äta frukost lagom till Vära bästa år. Två äggmackor med oboy. MUMS, det var inte igår jag drack oboy direkt. Kan inte ens komma ihåg när men gott var det minsan.
Efter det hoppade jag ner i ett riktigt bubbligt bubbelbad tillsammans med min nya favoritbok, På Smällen - från A till Bebis. Mycket intressant läsning i den boken kan jag lova, dock kanske inte alla suktar efter att läsa sådana böcker men den bjuder verkligen på ett par hysteriska skratt då och då.
Nu ska jag snart sticka iväg och hämta R på jobbet, ska passa på att handla lite för det är nämligen så att min pappa har besämt att jag ska laga mat idag så jag tänkte faktiskt testa på Kims recept på fusklasagne. Nu hoppas jag verkligen att det kommer smaka smaskens bara och om jag lyckas dvs ;)
Nu blidde det lite bråttom, smink hej!
/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback