Presenter.

I lördags var jag & R + min familj hos min mormor och morfar och firade min morfars födelsedag. VI åt smörgåstårta och någon slags efterrättstårta som min mormor hade bakat. Mitt i alltihopa springer min mormor upp på övervåningen och hämtar ner en liten påse och ger till mig. I den ligger det en liten pyjamas och en body med matchande mössa. Yttepyttesmå var dem minsan. En liten present till mig, R och lilla smultron såklart. Så himla sött med alla dessa bebisgrejer.



Jag tror för övrigt att det är dags att börja kika på en barnvagn snart, det är verkligen en djungel och folk säger ju att det kan ta en himla tid innan man får hem sin vagn. Visserligen är det ju fyra månader kvar men det skadar verkligen inte att vara ute i tid med tanke på att det är så mycket annat som ska göras sedan också.

/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback