Månadens medarbetare.

Fick precis ett sms från chefen om att jag måste rösta på månadens medarbetare NU.. Tror hon har påminnt mig tre gånger idag men jag har för fan minne som en liten guldfisk.
Ville verkligen inte rösta på någon alls. Jag hade velat rösta blankt. Man borde få rösta blankt. Jag menar nu blev det ju bara en röst för att jag var tvungen, hade ingen som helst bra motivering egentligen. När ingen står ut i mängden är det svårt. Vissa står väl iofs ut i mängden för att dom kan mer än andra men det är ju inte så konstigt om man har jobbat under en mycket längre period.
Nu är rösten lagd iallafall så nu behöver jag inte fundera på det mera.

Hoppas det blir lättare och roligare att rösta nästa månad. Lite kämparglöd och initiativsförmåga från våra medarbetar tack :)

/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback