Gulli gull.

Nu tror jag bestämt att det snart är dags att sova. Fastnade framför datorn direkt när jag kom hem från jobbet, kanske dags att försöka slita sig nu men det är svårt när bloggkollen talar om för mig att jag har 122 nya inlägg att läsa. Mina ögon svider nu som tusan, vad klen jag har blivit.
Men trött är jag, det ska jag få be att tala om för er. Trött trött trött. Endast två dagar kvar till en helt ledig helg. Fantastiskt!
För övrigt så shoppade jag världens gulligaste lilla grej när jag var i Täby i måndags medans R körde halkan.



Alltså.. Är den inte hur gullig som helst? Då ska ni känna på den också, jag skulle verkligen kunna ha den som mitt lilla gosedjur. Så himla mysig att ta i. Våran plutt kommer se ut som en gullig liten nallebjörn i den.


/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: cattis

Va söt! =)


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback