Fy skäms för uppdateringen.

Jag är tillbaka. Grattis till mig.
Inte alls okej att göra en sådan lång bloggpaus utan förvarning och efter mitt senaste avslöjande.
Började jobba klockan 11 idag och skulle ha jobbat till 20 men det var så förbannat lugnt så jag stack hem vid två tiden någongång. Kände på en gång vilket dåligt samvete jag fick när jag satte mig i bilen och brummade därifrån. På det här sättet får man ju inga pengar på kontot. Usch och fy på mig vilken ångest jag får när jag tänker på det. Jaja förlorade ju ett x antal timmar idag men nu får det nog vara slut på dessa gå tidigare och börja senare dagar. Herregud jag har ju massor som jag behöver spara pengar till. Varenda liten krona är välbehövlig.
Tänkte slänga mig i sängen och titta på film eller så snart. Det låter väldigt lockande, kanske lite hallon med glass till det? MUMMA!
Imorgon blir det jobb igen, då börjar jag tidigt. UAH! Tycker det är förbannat jobbigt att gå upp tidigt, döda mig hellre. Men jag ska sluta vid två imorgon så det blir skönt, visserligen förlorar jag timmar där med men det har varit bestämt sen länge för då är det dags att bege sig till MVC igen för vårat andra besök. Så dom tre timmarna är verkligen värt det iallafall! Får vi se vad för spännande dom har att prata om imorgon.

Off I go.

/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback