FREITAG!

Idag har jag varit gravid i 142 dagar. Hej & hå vad tiden går, det är ändå ganska många dagar känns det som.
Kom hem från jobbet för ett tag sedan, hade inte alls någon lust att kliva upp ur sängen imorse när jag kände hur halsen höll på att fräta sönder och mitt huvud sprängas i tusen bitar. Jag har verkligen gått och skaffat mig en riktigt ordentlig förkylning, skulle bara behöva vila bort infektionen ur min kropp men icke. Här ska det jobbas, längtar tills på måndag när jag är ledig. Wiihoo..
Nu såg jag att Pärlan svängde in på parkeringen, vilket betyder att R är tillbaka och det är dags att åka hem och äta lite mat för att sedan slänga sig i sängen framför teven med någonting gott.

Im off..

/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback