Längtan efter vintern.

Fyfan vad jag är dålig på det här med att blogga. Jag har ingen diciplin utan låter mig styras av mitt humör, kommer verkligen in i olika perioder och nu har det varit torka som ni säkert har märkt. En sak som inte alls hjälper den bloggande Sandra är att chefen har spärrat internet för oss vanliga dödliga så nu kan man ju inte blogga på rasten längre. Det suger kan jag tala om! Haha..
Idag var en skön glidardag, började klockan tio och vid två tiden begav jag, Kim och våran chaufför Marcus oss till Råsunda för lite provsmakning av burgare osv. Ingenting som vi inte hade kunnat göra själva på jobbet kanske, ganska meningslöst med andra ord MEN det var ju förbannat skönt att slippa vara på jobbet, även fast det bara handlade om några enstaka timmar. Hallelulja!
Fick ett litet gratulationssms av en av mina gamla närmaste vänner häromdagen. Oboy vad jag blev glad när jag såg vem det var ifrån, faktiskt. Himla roligt att höras av och jag har i ärlighetens namn tänkt tanken på att höra av mig ett tusental gånger men det blev så konstigt sist så det blev aldrig av. Nu verkar det dock som om vi ska försöka planera in en liten dejt till helgen och det låter riktigt trevligt, det ser jag fram emot.

Jag älskar att ha roliga saker att se fram emot.

14 okt - MVC, tycker att det är lika roligt att gå dit varje gång.
15 okt - 3D ultraljud så vi får se vad det är för en liten filur som lurar där inne.
16 nov -  Lilla jag fyller ju 20 stora år.
20 nov - Då har jag rätt att sluta jobba och få min havandeskapspenning. YES!
24 nov -  Jag & R har varit tillsammans i 1 år och vi ska gå på föräldrakursen för första gången.
15 dec - Inflyttning i lägenheten.
17 dec - R fyller 20 år.
28 jan - Vårat smultron ska komma till världen.
 

Förutom alla dessa roliga och spännande saker så är det ju julafton, nyår, massa födelsedagar, MVC besöken, temamiddag (?) och en hel del andra saker att se fram emot. Jag ser fram emot en underbart mysig vinter med andra ord. Vet ni en sak som jag längtar efter?
När julkalendern sätter igång vill jag smyga upp och sätta på en kopp te och tina en lussebulle och sedan krypa tillbaks ner i sängen för att titta. Det låter så himla mysigt i mina öron. MMMMMMMM... Jag riktigt längtar!
Hallelulja moment!



/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: Cattis

Naw :) detd är med lussebulle lät ju sjukt gott!

Yes bejb du o jag får bilda klubb :) Vi får va dom lugna knuttarn nästa temamiddag och födelsedagar som kommer..jag diggar din anledning mer dock! ;)

Vem var det som hörde av sig föresten, nu blir ja nyfiken.

Stor Puss o kram!


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback