Cupcakes för hela slanten.

 Idag är jag ledig. Äntligen. Har verkligen lidit över att jobba i helgen, speciellt eftersom R har varit ledig. Men men vad gör man, det är bara att bita ihop och komma igen. Som sagt så är jag ledig idag men inte bara idag utan även imorgon och som om inte det vore nog så är jag ledig i helgen också, tillsammans med R. Kalasbra ju.
Tog en rejäl sovmorgon imorse och vaknade strax efter tolv, käkade frukost och tittade på gårdagens Miami Ink. Sedan var det dags att skjutsa R till jobbet. Fick för mig att jag skulle baka cupcakes eftersom jag ändå inte hade något vettigt för mig. Stack in på Coop och köpte karamellfärg och lite kuligt strössel. Satsade på röd karamellfärg, hjärtströssel och silverkulor. Nästa gång kan ni ge er sjutton på att jag åtminstonde ska ha flera olika karamellfärger och gärna något roligt annourlunda strössel.Men visst ser det smaskigt ut? Kan tänka mig att man kommer att få kämpa för att ens få i sig en muffins, så sött så sött.

 
 Hälften är chokladmuffins med vita choklad bitar i och den andra hälften är vaniljmuffins med hallon. Testade även att göra två vaniljmuffins med hallon och philadelphia(?)fyllning. Har inte en aning om muffinsarna överhuvudtaget är goda men dom ser väldigt lockande ut iallafall. Mormor var här nyss och hämtade en varsin till henne och morfar så dom fick något att mumsa på till kaffet. Ikväll blir det fika här hemma för att testa mina cupcakes. Vi håller tummarna för att det smakar bra.

/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: Hanna Panna

ÄLSKLING, jag drömde om dig i natt, usch vad jag saknar dig, vi måste måste måste ses väldigt snart :D

2008-09-30 @ 08:10:42
Postat av: bella

Jag hoppas du tänker baka till julen ;)

2008-10-01 @ 23:12:58

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback