Uppdatering. CHECK!

Sedan sist har jag hunnit:
- Lyssna på bebis hjärtslag hos MVC
- Vara på 3D ultraljud och sett våran lilla flicka.
- Gå på visning bland lägenheterna vi ska flytta till.
- Haft en helt ledig helg med R.
- Fått en jättegullig rosa bebiströja av Marcus, Kim & Emelie.

I onsdags på ultraljudet fick vi reda på att det är en liten flicka som sprattlar i min mage. En liten flicka, precis som jag allra helst önskade. Däremot ville hon inte alls vara med under ultraljudet. Hon låg så gott och sussade och gömde ansiktet bakom sin arm. Med andra ord så fick vi inga kort eller någonting med oss därifrån och det var ju det som var sjävla meningen. Jag dansade och vi puffade ordentligt på magen men icke sa nicke, hon ville inte vara med ändå. Som tur var så var dom snälla mot oss och bokade en nyt tid den 12 november när vi får komma tillbaka och titta om hon vill vara med då. Vi hade ju ändå betalat en hel del pengar för det besöket. Så vi håller tummarna för att det går bättre nästa gång. Efter ultraljudet tog jag och R oss till Sveavägen och åt thaibuffe. Smaskens.. Senare på kvällen var det dags för visning. DET KOMMER BLI SÅ FINT! Jag är helt kär i hur det kommer att se ut, nytt och fräscht. Mindre än 8 veckor kvar tills flytten nu, jag längtar så mycket att jag spricker.

Idag har jag jobbat, skulle egentligen jobba till fem men det var så förbannat lugnt så jag tog mig friheten att gå hem några timmar tidigare. Ibland får man unna sig det. Fick dock stränga order ifrån Emelie att jag på inga som helst villkor fick lämna jobbet innan Kim hade kommit dit. Sagt och gjort, satt och väntade tills Kim & Co klampade in på jobbet. Och se där, värsta bra grejen för vi fick oss en liten present. En gulligull rosa tjocktröja till våran flicka. TACK!
Den presenten väckte en otrolig köplust inom mig så jag tror nästan att jag blir tvungen till att åka till Kista idag och shoppa lite söta bebiskläder. Hitills har jag bara fått grejer men jag måste ju få köpa själv också trots att det är lång tid kvar, det är ju så svårt att hålla sig..


(Bilden gör inte riktigt tröjan rättvis. Den är mer rosa och puttenuttig i verkligheten)


Idag är det förövrigt 100 dagar kvar till Beräknad Förlossning.



/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback