Dunderklumpen.

Idag har jag ont i ryggen. Det mina vänner är inte sådär jätte omtyckt. Hade absolut ingen lust att gå upp imorse men när har man det egentligen? Vissa dagar känns ju iofs bättre än andra men det här var definitivt inte en sådan dag. Efter att ha sovit dåligt i två nätter i sträck känner man sig lite halvt mördbultad. Skönt dock med en liten eftermiddagsnap som jag unnade mig igår efter jobbet. Då sov jag himla gott för att sedan vakna till lagad mat - köttbullar med sås och makaroner. Smaskens.. Sedan tog jag mig i kragen och stack iväg mot Kista för att stilla mitt shoppinghumör. Blev en del inhandlat, inga mängder men bara smått och puttenuttigt. Ett par små rosa mjukisbyxor som matchade munkjackan som vi fick i present fick jag med mig hem bland annat.
Apropå allt och ingenting så börjar jag känna mig riktigt klumpig nu. Blir bara fetare och fetare för var dag som går. På gott och ont. Det är inte alla dagar det är roligt att försöka hitta någonting att sätta på sig, speciellt inte när det oftast bara ser ut som om jag är en riktig tjockis och inte har en bulle i ugnen. Men det får man la ta antar jag. Jag är inte bitter!



Snart är det dags för löning. Fucking great mates!

Dags att återgå till jobbet snart  =/


/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: bella

Det är säkert bara som det känns :) Kan inte tänka mig att du bara ser tjock ut..

2008-10-21 @ 18:47:49

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback