Födelsedagskalas.

Om lite drygt en vecka fyller jag 20 år. Hur länge har man inte längtat efter att få fylla 20? Jag längtar inte längre. Det är inte så att jag inte ser fram emot det heller utan det känns bara som att det inte är en sån big deal längre. De flesta av mina vänner har ju redan fyllt 20 för längesedan så jag ligger lite efter kan man säga. Men det kanske är dags att försöka ta sig i kragen och prata med lite vänner iallafall om jag nu vill ha någon att fira med dvs. Brukar alltid vara så himla svårt att få saker & ting att gå ihop med tanke på jobb och annat onödigt skit.




Så skulle en del av min önskelista kunna se ut. Ge mig!


Det här har lätt varit den mest värdelösa lördgskvällen på mycket länge. Jag sitter alldeles ensam i mörkret i ett tyst hus. R jobbar sent och mina föräldrar är ute på galej dem med. Roligare kan man ju ha än att spendera en lördagskväll framför en förbannad skärmjävel! Jaja, jag får väl se fram emot nästa helg jag. Då är jag ledig tillsammans med R och dessutom som jag nämnt så är det ju dags för lite födelsedagsfirande då. Det blir säkert kalasatrevlig för det brukar det ju oftast vara!

/ Sandr0o

Kommentarer
Postat av: hanna

kära sandra, sjukt söt klänning :)

önskelista någon


Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback