En helg av firande.

Nu är helgen slut, tyvärr. Helgen har i stort sett bestått av födelsedagsfirande. Igår var delar av min släkt på besök + Hanna och R för att fira min 20års dag. Fick mycket trevliga presenter, mycket "flytta hemifrån" saker med tanke på att det är mindre en 1 månad kvar nu så passade det ju alldeles ypperligt. Jag fick bland annat en rosa fin eltandborste, parfym, dvd & vhs inspelningsbar grej, köksknivar, vattenkokare, mixerstav och lite annat smått och gott som kan behövas.
Idag var det dags för ytterligare lite firande med mina vänner. Rolig uppslutning blev det tillslut, en del av dem som man absolut inte träffar ofta (mini reunion) och andra som man träffar mer ofta. Vi åt tacos och spelade Alias som för övrigt var ett MYCKET trevligt spel som man kanske skulla införskaffa själv faktiskt. Det bjöds på en del skratt kan jag lova. Jag hade iallafall väldans trevligt så tack till alla söta som ville vara med och fira mig. Och TACK för alla fina presenter som jag fått, orkar inte rabbla alla saker som jag fått nu. Känns som om klockan tickar iväg ganska fort och jag ska jobba imorgon.. Som avslutning på detta inlägg och denna helg vill jag bara säga att ingen gör mig så lycklig som R. Fullständig lycka varje dag med dig. Tack & Adjö...



Imorgon håller vi tummarna.


/ Sandr0o 

Kommentarer
Postat av: Nina

Grattis grattis i efterskott!

Postat av: nathalie

hälsa grattis till bertan som tog körkortet idag!

2008-11-17 @ 20:41:23
URL: http://rellie.blogg.se/

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback