En fucking jävla lista som jag snodde från Natha.

ÄRLIGHET:
Ditt äldsta hångel? Det har jag verkligen inte en aning om.
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i ? 1 ½ person.
Vad tycker du om kärlek? Finns det något bättre?
När kramade du någon sist? Tvångskramad för en liten stund sedan.
Saknar du någon speciell person? Folket i Santorini.
Har du svårt för att bli kär? Det beror ganska mycket på.
När kysste/hånglade du med någon sist? Igårkväll innan läggdags.
Ångrar du det? Absolut inte.
Är du singel? Nej.
När fick du senast en komplimang? Minnet är kort.
Har du hånglat med någon av samma kön? Jag tror inte det?

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: Ja.
Playat? Nej, onödigt tjaffs.
Hånglat med nån riktigt ful: Det har nog hänt.
Hånglat med fler än 50 pers: Det har jag nog säkerligen gjort men vem räknar egentligen?
Gjort något riktigt dumt? Riktigt dumt hmm.
Gjort något du verkligen ångrar? Ett fåtal gånger.
Varit nykter på nyårsafton? Ser fram emot denna nyktra nyårsaftonen.
Åkt ambulans? Ja.
Gjort nåt olagligt? Vem har inte det? Skit saker.
Blivit polisanmäld? Nej.
Fått din mamma att gråta? Ja.
Slagit ner någon? Jag är en snäll flicka.
Skämts över dina föräldrar? Det har väl alla någon gång.
Skämts över dig själv? Ja.
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja.
Tar du droger? Aldrig i livet.
Dricker du? Inte i nuläget.
Vilka kläder sover du i? Mina underbara HelloKitty pyjamasbrallor och en T-shirt.
Vad hatar du verkligen? Att jobba just nu.
Varit kär? Ja.
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? Det har jag nog varit ett par ggr.
Är du ensam nu? Sitter på jobbet så jag har Marcus och Roberto springandes runt mig.
Vill du gifta dig? Ja, det vill jag nog.
Vill du ha barn? Ja och snart så är hon här.

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? R.
Såg dig gråta? R.
Fick dig att gråta? R och hormoner kanske.
Du delade en cigg med? Det var ett tag sedan så minnet är inte så bra men jag skulle gissa på typ Kim eller någe.
Du gick på bio med? R.
Skällde på dig? R.


/ Sandr0o

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback