DAMN HAPPY.

Jag och R har precis kollat klart på 27 dresses. Tyckte att det var en typisk tjejfilm som man kan läsa av redan i början av filmen. Man vet precis vem som ska bli kär i vem and so on. Trots detta faktum kan jag inte hjälpa att nästan alltid tycka om dessa filmer. Dock tycker jag att denna film emellanåt var en aningens för seg men hey själva konceptet funkar fint för mig. Man blir lika berörd varje gång även fast man redan insett slutet från början. Katheriene Heigl är så otroligt vacker. Jag fastnade flera gånger under filmen på att hon ser så fruktansvärt bra ut och det var ju inte direkt första gången jag kom fram till det.

image151


Förövrigt så har jag satt igång med jobbet nu. Började i tisdags och körde stängning tre dagar i rad. Gissa om jag hade ont i min fötter & ben när jag skulle försöka sova på kvällarna? No kidding! Ska bli ganska skönt att försöka komma in i någon sorts rutin.. Eller förresten who am I kidding? Jag åker ju till Thailand om typ tre veckor och på den tiden hinner jag knappast få in någon rutin. Det är ju ingenting jag direkt klagar på iofs, ska bli så fantastiskt skönt så det inte ens finns utritat på en karta. ME LOVE IT!

Jag ser fram emot imorgon. Då är det nämligen dags för en av dessa berömda "temamiddagar" som brukar äga rum lite då och då som
Cattis och Kim arrangerar. Denna gång har det ordnat en lokal så att alla ska få plats och för att underlätta lite. Sist bjöds det på Jamaicansk mat och det var absolut en av mina favoritmiddagar, himelskt! Ska bli spännande att se vad som väntar oss imorgon.


Idag är jag världens lyckligaste människa. Idag hände något som gjorde mig förbannat lycklig. Mer än så blir det inte för denna gång.


/ Sandr0oo

Kommentarer

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback