Update.

Tjingeling.
Längesedan sist. Mycket som har hänt sedan jag sist uppdaterade. Kirrade körkortet i torsdags, mycket efterlängtat. När jag kom hem efter jobbet sent på kvällen firade mamma, pappa, jag & R med jordgubbar och champagne. Inte helt fel!
Dagen innan färgade jag mitt uberblonda hår brunt, först "pippirött" och sedan brunt. Känns fortfarande ovant att titta sig i spegeln, känns som om håret är fastklistrat på huvudet på mig, som en klippdocka typ?
Har iochförsig bara fått positivt respons på hur håret blev så det känns bra.
Igår var jag & R på bio, vi såg P.S. I Love You. Väldigt gullig film faktiskt, tyckte den var hur mysig som helst. Satt där med tårar längs hela kinderna ett tag. Tillomed R som hade varit så himla skeptiskt till "tjejfilmen" ändrade sig och tyckte den var bra även han. Vilken frihetskänsla att kunna låna bilen av mamma och åka iväg själv för att titta på bio, det allra bästa var ju att sätta sig i bilen och köra hem när man var trött efter bion. Slippa åka kommunalt, wonderful!
Idag har jag och R varit i den stora staden och handlat en massa fina kläder. Meningen var att jag skulle hjälpa R att shoppa men som inte helt oväntat hittade jag även alldeles för mycket saker till mig själv som jag absolut inte kunde motstå och helt plötsligt gick jag där med flera påsar i händerna. Ajabaja!image140
Idag har jag införskaffat en svart skjortklänning, en vit skjortblus och en svart hängselklänning från HM. Jätta puttenuttiga allihopa! Sedan påväg hem så skulle jag bara kika in snabbt på Zara, mycket dumt. Där inne köpte jag en svart trenchcoat och en randig klänning. Himla söta dom med! Jag får se det från den positiva sidan, jag behöver ju inte köpa kläder på ett tag nu, det värsta är bara att man vill.
R köpte ett par svarta seglarbyxor från Filippa K, jag blev alldeles dökär i dessa byxor strax efter julen så det passade alldeles ypperligt att lilla R också tyckte dom var fina. Sedan så handlade han även en svart väst, vita sneakers, en svart & en vit basic tee, en grå cardigan, en affliction tee (coolare tee's får man leta länge efter) och två tee's med stjärntryck, vit respektive grå. Det bästa av alltihopa är att jag har valt precis vartenda plagg och är helnöjd! Så himla fina kläder, passar jättebra.. Jag har en tendens att ändra stil på mina pojkvänner? Jag är sjukt bra på det och alltid till det bättre såklart.
Vi tog en paus i kungshallen och åt lite indisk mat med friterad banan med glass till efterrätt. Smarrigt!
Vi hade en riktigt mysig dag idag jag & R. Underbart!


Jag har även bokat resa till Thailand till mig och & R. Vi åker den 9:onde juni och är borta i tre underbara veckor. Jag längtar så att jag håller på att spricka!

image141
Om tre månader ligger vi där tillsammans. Drömliv!
Det finns ingen som dig.

/ Sandr0oo


Kommentarer
Postat av: Hanna Panna

hej snuttan ! jag har tänkt en hel del och nu har vi inte hörts på sådär länge igen, eller iaf på en vecka. Vykort är införskaffat och skickat, bra där hanna att jag kommer hem imorgon :)
saknar dig. puss

Postat av: Råååbjörn

THHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAILÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄND!

2008-03-10 @ 10:19:26
Postat av: nathalie

På lördag den 15/3 är du varmt välkommen hem till mig hos min pappa för att fira mig.
Jag tänkte dra igång vid 16.00 då eventuellt vi har tillgång till bastu. Där vi dricker öl och snackar skit.. :))
sen går vi upp till mig och gör oss iordning och sen vid 18-19 så rör vi ihop en feeeeet pastasallad och sätter oss till bords. .
sedan blir de förkrök lekar åt folket om man vill och melodifestivalen..
sen drar vi oss in mot den stora staden och fotsätter festligheterna där inne någonstans :))

osa senast tors..
070 728 76 77!

puss och kram

2008-03-10 @ 18:02:27
URL: http://rellie.blogg.se

Prata med mig:

Namn:
Remember me?

E-postadress:

URL:

Kärleksbrev:

Trackback